zaterdag, maart 04, 2006

De meeste dromen zijn bedrog...

Gekke dingen gedroomd gisteren. Ben er nog niet goed van.
Was bezig met het uitdelen van allerlei Scarlet gadgets. Tot daar aan toe. Op zich nog niet zo gek, nietwaar. Maar de locatie: de velden in de buurt van mijn ouderlijk huis. Daar woont geen mens en daar komt geen kat voorbij. Niet echt handig dus.
En het wordt nog gekker, want wie had daar ook net drie vrachtwagens met 'gele' gadgets afgeladen? Juist ja, de mannen uit Mechelen. Met wel 30 mensen stonden ze daar, zelfs met professionele bewakers die ons wegjoegen toen we een paar van die 'gele gadgets' scheef wilden slaan.
Heel vreemd. Hmmmm.
Als ik zulke dingen droom, probeer ik altijd te achterhalen vanwaar die dromen komen, maar deze is een moeilijke.
Misschien kwam het door het bekijken van 'De Topmanager' op VT4, met Rob Heyvaert. Waar de mannen in de eerste aflevering de bal serieus misgeslagen hebben en met hun megalomaan project helemaal niets verkocht hebben. Een bende losgeslagen ego's zijn het ja.
De vrouwen hadden het veel beter aangepakt. Al zitten daar ook wel wat 'geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken' exemplaren tussen, toch hebben ze het veel beter gedaan, door gewoon, down to earth er aan te beginnen. Chapeau.
Dat wordt in elk geval een programma dat ik wil volgen. En ik denk - in alle bescheidenheid - dat ik het toch beter gedaan zou hebben ;-)
Maar daarmee is mijn droom nog niet verklaard.
Was het het uitdelen van het fruitsap dat de associatie met de gadgets veroorzaakte? Misschien.
Maar van waar kwamen die mannen van Telenet dan? Kwam dat doordat er wel een aantal mensen bij ons de overstap naar 'de Geelbloezen' aan het maken zijn? Wellicht.
Of kwam het doordat ik 'naar het schijnt' mijn ontslag gegeven heb? En waar zou ik dan anders naartoe gaan dan... :-)
Ik weet het niet, doet er ook niet toe, maar het was wel een leuke droom. Of hij nu uitkomt of niet ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: