dinsdag, februari 07, 2006

Dagje thuiswerken

Heb er een dagje thuiswerken opzitten (gegniffel alom, jaja, thuis'werken', dat kennen we. zogezegd werken, en voor de rest niets doen) :-)
Wel: ik moet toegeven, ik heb af en toe mijn gitaar ter hand genomen, ik heb mijnen djembe nog eens een paar rakke meppen verkocht en heb af en toe een dansje gedaan.
En ja, ik heb patatten gekookt, eten klaar gemaakt voor den Bram en hem van school gaan halen en terug gebracht.
Maar toch heb ik meer gedaan dan op een dag op het werk. Gewoon omdat er niet de godganse dag mensen komen binnenvallen die hun verhaal moeten doen, die op zoek zijn naar iemand (is den T of V er niet?, terwijl ze naar zijn lege bureaustoel, annex bureaublad aan het kijken zijn), die vragen of je iets weet van het product van T of V die er niet zijn. Die na het antwoord: ik denk het niet, maar vraag het straks als ze terug zijn, toch maar een poging wagen om je te vragen wat je niet weet. Maar wat je dan vaak toch wel weet, en hulpvaardig als we zijn dan toch maar op antwoorden. Met als gevolg dat we weer een kwartier verder zijn en nog altijd niet begonnen zijn aan datgene wat we vijf uur eerder al af hadden willen hebben.
Dat heb je thuis dus niet. Vanaf 4 uur was den Bram ook wel thuis, maar die moest eerst zijn huiswerk maken, aerosollen, tvke kijken en dan maar een pc in zijn pollen geduwd, was hij ook effe kalm ;-). Klinkt heel cru, maar zo erg is het niet hoor. Maar de uren die je op zo'n dag alleen thuis bent, die tellen driedubbel. Dus als je dan 3 uur werkt, dan doe je nog meer dan op het werk. En ik heb toch wel een pak meer dan 3 uur gewerkt, dus heb ik mijn uren voor deze week er weer opzitten.
Voil?. Voor u allen: een goed weekend en tot volgende week hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: