zaterdag, januari 21, 2006

Het 'waaromzoujehetopéénbladprintenalshetookoptweekan' fenomeen.

Kent u dat fenomeen? U print een email uit en qua tekst neemt die exact 1 bladzijde in. Maar toch slaagt die printer er in om het twee bladeren te printen. En wat staat er dan op dat tweede blad? Niets anders dan je naam. Een woord. Maximum twee. En telkens schiet er nog net iets over om het op een tweede blad te proppen.
Misschien (wellicht) ben ik nu voor veel mensen onzin aan het vertellen, maar ik kom dat fenomeen zo vaak tegen dat het verdacht begint te worden.
Ik vermoed dat de printers stiekem de papierindustrie sponsoren. Dat ze - als het ook maar enigszins mogelijk is - er een extra blad tussen door smijten.
Maar staan ze er ook bij stil hoeveel bladeren dat zijn over heel de wereld? Hoeveel bomen daarvoor moeten sneuvelen?
En het is niet alleen op het werk dat dat gebeurt, ook hier thuis had ik het vandaag weer voor. Vreemd hé.
Ik ruik hier een samenzwering, een complot. The conspiracy theory. Jaja, ik zou er maar niet te hard mee lachen :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: