zaterdag, januari 07, 2006

Girl power

Van bij de aftrap van de concertreeks van Natalia meets the Pointer Sisters in het Sportpaleis gisteravond (waar ondergetekende dus aanwezig was), was het duidelijk dat deze jongedame uit Westerlo (natuurlijk, van waar anders ;-) en nu ben ik dus even ook van Westerlo en niet enkel van Heultje :-) d'r zin in had.
Volle bak begon ze er aan en ze hield er niet meer mee op. De intro door Q-Music, het naar mijn gevoelen iets té commerciele gedoe, heb ik er maar bij genomen, maar het concert was dik in orde.
Het eerste stuk gaf ze helemaal alleen van jetje, telkens weer haar gigantische stemgeluid te volle door de zaal gooiend. Waarna de dames van de Pointer Sisters ons

Natalia op het podium vervoegden. Ik was vergeten hoeveel hits die drie zwarte parels ooit bij elkaar gezongen hebben (al zijn ze nu niet meer in de oorspronkelijke bezetting).
Het swingde en het shakete en het was goed.
En de lichtshow. Man die mocht er ook zijn. Vooral het gigantische scherm dat een haarscherp beeld gaf, en dat alsmaar groter beelden liet zien, was indrukwekkend.

En voor zij die er na zo'n concert nog aan mochten twijfelen: Natalia kan zingen als de besten. En ze stond in het Sportpaleis alsof ze haar leven lang niets anders gedaan had. Een grote dame met een schitterende toekomst. Ik heb me goed geamuseerd. Zeker weten.
Al snap ik het nut van pauzes in een concert nog altijd niet. Al duurt het anders misschien te lang, het breekt een concert toch altijd een beetje. Niet dat het pintje in de pauze niet goed smaakte, integendeel, maar ik zou het niet doen.
Soit, voor de rest was alles ok. Doe zo verder meid!

P.S. sorry voor de niet zo geweldige foto's, maar foto's nemen met een gsm is nog altijd niet zo geweldig.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: