maandag, december 05, 2005

Sinterklaas kapoentje, wat ligt er in mijn schoentje?

Wat ligt er in mijn laarsje. Veel te veel Sinterklaasje :-)
Het was weer in orde. Onze goede sint heeft onze Bram veel te veel verwend. Amai. Zaterdag is de goede heilige man hoogst persoonlijk de Bram zijn kadootjes komen brengen. Den Bram was onder de indruk.
En blij met zijn kadootjes: Een basketspel van Lego, een lanceerder en een robot van B-Daman, een knutselboek en een 'Vat vol Vliegen'. En dan nog wat snoep ook natuurlijk.
En dan 's avonds naar de meter. Daar was de sint ook geweest met een doos Knex. En een volledig feestje er bovenop. Super leuk.
En zondag morgen (die goede man heeft het niet makkelijk) was hij dan alweer van de partij bij mijn schoonouders, waar ook weer Lego en een Muizenval (spel) te rapen viel, om in de namiddag de overstap naar 'de Limburg' te maken, alwaar hij bij mijn moeder ook weer leuk speelgoed van Playmobile afgezet had.
Allemaal veel te veel, maar onze Bram is dan ook ne brave jongen en eigenlijk is het ook wel een beetje voor de brave papa die mag meehelpen bouwen hé. En vooral: die mag meehelpen het snoep op te eten :-)

En dan maar sporten om dat er weer af te krijgen. En te bedenken dat ik weer op controle moet: ik denk dat den dokter niet gaat lachen :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: