zaterdag, december 10, 2005

Is het KA?

De fans van de donkere toren serie van Stephen King zullen zeker weten wat ik bedoel. 'Ka'. Het lot. Het voorbestemd zijn. Het niet kunnen ontwijken van hetgeen voorbestemd is.
De leden van de de 'Katet' geloven er heilig in. En ik ben gefascineerd door deze schitterende reeks van Stephen King. Al slaag ik er niet in om deel 7 (en het laatste) uit te lezen.
Maar om to the point te komen. Is het Ka dat ik als kleur voor mijn nieuwe wagen 'Sombra grijs' gekozen heb? Terwijl één van de hoofdactoren in het laatste deel van de Donkere Toren serie de 'Sombra corporation' is?
Kan dit toeval zijn? Ik weet het niet. Maar is het dan een goede keuze? Want de Sombra Corporation zijn niet the good guys. Integendeel. Hmmm, is het ka?
Het gekke is dat ik er tijdens de keuze niet bij stilgestaan heb, maar dat het pas later is beginnen dagen. Als of ik er mij niet door mocht laten beinvloeden.
Ik weet het niet. En het zal maar blijken binnen zoveel maanden, als ik de wagen zal hebben en als ik er mee rond mag rijden.
Maar ik ben niet echt bijgelovig, dus ga ik er mij niets van aantrekken. Maar ik geloof wel in de schrijverskrachten van zijne hoogheid mister King. Dat is in elk geval zeker. En of Ka hier in een rol in gaat spelen, zullen we wel zien zeker?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: