dinsdag, november 29, 2005

Vieze praat...

Vanavond op Stubru: Ruud Joos tegen Peter van der Veire: je hebt een sperma blik in je ogen!!!!
Euh, ikke, als verlegen en van den boerenbuiten afkomstige brave jongen werd direct vuurrood en wist natuurlijk niet waar te kijken :-)
Maar het deed me wel denken aan een uitdrukking die één van mijn vroegere collega's van in de Unisource tijd nogal eens placht in de mond te nemen. Ons Suus vond dat veel vrouwen nogal eens 'zaadvragende ogen' hadden. Lijkt me iets gelijkaardigs en ik denk dat het effect hetzelfde is.
Wat me er aan doet denken dat het eigenlijk al veel te lang geleden is dat ik haar nog gezien heb. We zijn elkaar een beetje uit het oog verloren en daar zou ik nog eens iets aan moeten doen. Zal het eens aan een gemeenschappelijke vriendin moeten vragen hoe het met haar is. En met haar blonde viking die ze indertijd aan de haak geslagen heeft :-)
Wat vliegt de tijd toch snel, amai. We zullen er van moeten genieten voor we echt oud zijn hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: