zondag, november 20, 2005

Een gratis reisje, woeha!!!

Allez, dat is toch de conclusie die ik trek na het checken van mijn Codigo Magico loten.
18 keer 25% korting bij Virgin Express. Als je dat vermenigvuldigt, dan komt je aan 4,5 gratis tickets. Komt goed uit, want we wilden volgend jaar met de schoonouders naar Rome gaan. Een vriendje van de Bram gaan bezoeken die daar dan woont. En dan Bram zal toch wel aan halve prijs zijn, dus kunnen we gratis op reis.
Of niet? Zou het toch niet zo zijn? Vreemd.
Enfin, altijd prijs, dat is wel waar, met die Codigo Magico loten van de Carrefour, maar met dit soort truukjes kan ik het ook hoor. Amai. Ik had nochtans gehoopt op een mooie prijs, maar niets. Dit soort kortings bons is al net zo erg als die honderdduizend gratis (halve) CD's van Dana Winner uit de actie van het Nieuwsblad van een tijdje geleden.
Boerenbedrog wordt dit soms ook genoemd. Maar ja, zo zitten al die dingen wel in elkaar zeker?
Maar ik zou het toch wel eens willen proberen eerlijk gezegd of je die niet kan cumuleren. Zou leuk zijn, niet?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: