maandag, november 21, 2005

Boerenbedrog

Die mannen van het Laatste Nieuws houden de mens voor de gek!
"1 op 4 wint gratis 2 luxe traiteurschotels" blokletteren ze in hun nieuwsbrief en op hun site. Wel, niets is minder waar. Ik heb net zo'n 40 keer geprobeerd om zo'n schotel te winnen. Met 40 verschillende emailadressen. En wat blijkt: ik heb geen tien schotels gewonnen. Neen, ik heb geen enkele schotel gewonnen.
Bedrog. Schande. Dat kan niet. Dat mag niet. Dat is mensen voor de gek houden. En dat noemt zich een geloofwaardige krant. Schande is het.
Eerlijke mensen zoals ik die mijn 40 emailadressen aan hen overmaak om gespammed te worden en dan nog niets win. Ze moesten beschaamd zijn.
Ik doe niet meer mee aan dat soort volksverloochening. Ze moesten beschaamd zijn!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: