zondag, oktober 23, 2005

Over toneel, kaarten, enz...

Terwijl Mark Uytterhoeven en kompanen weer hun beste beentje voorzetten in een heruitzending van 'Alles kan beter', en ik tussendoor nog wat aan het werken ben (foei foei), toch effe een weekendroundup maken.
Vrijdag was rustig, Els had oudercontact, was laat thuis en behoorlijk moe, dus gewoon wat zappen en een glaasje drinken.
Zaterdag: boodschappendag. Jawel. Zoals altijd, met een bezoek aan de Standaard om ook mijn exemplaar van 'Het Eiland' te gaan opeisen. De problemen met mijn Digibon zijn net op tijd opgelost door de Standaard, en dus kon ik in de rij gaan aanschuiven. Het leek wel of iedereen zaterdag miljonair ging worden, want er stond een gigantische rij van mensen die hun lottoformulier wilden valideren. Ik denk dat ik de enige was in een rij van meer dan 30 mensen die geen lotto bij had. (wat niet wil zeggen dat we niet gespeeld hebben hé ;-)
Maar zoals verwacht waren er geen boxen meer, maar heb ik een reservatiebon meegekregen en kan ik binnen een maand mijn box gaan ophalen. Zien dat ik dat niet vergeet.
Voor het eten dan nog effe gaan lopen. Was zwaar, maar ik heb toch weer een minuut van mijn toer afgeknepen. Dus eigenlijk gaat het wel nog goed. Blijven volhouden.
En aangezien Els ook serieus aan het lopen is, was het tijd om ook voor haar nieuwe schoenen te gaan kopen. Bij den Brantano. Echte Nikes ;-).
Maar toen ik wilde betalen - met mijn visa kaart - werd die geweigerd. Saldo ontoereikend???? Hoe kan dat nu? zoveel heb ik deze maand toch niet uitgegeven. We kregen het al effe warm. Was onze kaart gehackt?
Nog eens geprobeerd: geen probleem, gewoon betaald. Hmmm, Vreemd. Thuisgekomen direct gecontroleerd wat er allemaal uitgegeven was en er was niets vreemd te zien. Maar het was toch wel effe schrikken.
Ondertussen was den Bram naar een feestje in de Kikker. Binnenspeeltuin in Westmeerbeek. Nog niet eerder geweest, maar leek wel leuk. Maar thuisgekomen was hij precies een beetje ziek. Stillekes, koorts, niet normaal.
Dus Els met hem nog rap naar de dokter, maar het viel allemaal nog wel mee. Maar uit logeren ging dus niet, dus kwam schoonmama babysitten, want wij gingen naar het toneel van Déj? vue in Rotselaar (Heikant) alwaar Koekoen zijn beste beentje voorzette.
Was heel leuk. Ik krijg ook goesting om volgend jaar mee te doen. Nog eens over nadenken.
En zondag. Wel, was wel leuk, maar uit je bed gebeld worden door het werk omdat er problemen zijn, en er dan nog een groot stuk van de dag mee bezig zijn omdat het toch wel dringend is, is minder leuk. Maar al bij al viel het nog wel mee.
Echt ontspannend was de zondag dus niet, maar dat overleven we wel.
Nog 1 week en dan komen er 2 korte weekjes aan. Mooie vooruitzichten nietwaar :-)
En dus zullen we de komende werkweek ons beste beentje nog maar een voorzetten zeker?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: