zondag, oktober 30, 2005

It's raining pregnant weather women

Lang geleden zongen Three tons of fun 'It's raining men', maar als je tegenwoordig naar de televisie kijkt, dan zie je alleen maar zwangere weervrouwen.
Vanavond aan het zappen en terecht gekomen op het weerbericht van de VRT. En wie zie ik daar: een zwangere Sabine Haegendooren. En nog niet zo'n klein beetje zwanger. Amai, dat begin je overal (boven en onder) duidelijk te zien.
Effe verder gezapt, terecht gekomen op de VTM, en wat zie ik daar? Een zwangere weervrouw. Haar naam ken ik niet, ben niet zo'n VTM fan over het algemeen, maar ook zij was heel duidelijk zwanger.
Is dat het gevolg van de pax media? Dat ze ofwel tegelijk zwanger moeten worden of geen van beiden? Om geen concurrentieel voordeel te hebben? Of waait er een vruchtbare wind door de weerstudio's bij de beide zenders?
Of is het gewoon puur toeval? Ik zit er in elk geval voor niets tussen, daar ben ik behoorlijk zeker van. Maar het lijkt me toch een beetje vreemd, niet?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: