zaterdag, oktober 08, 2005

Ik word nog nen echte...

Ik weet het, ik blijf maar doorgaan over mijn lopen. Stelt op zich niet veel voor. Maar ik vind het toch een hele prestatie. Toch voor mij.
En het wordt nog beter. Deze voormiddag nog een toerke gaan doen. Bijna twee minuten minder gedaan over dezelfde toer. Ik voel dat ik sneller begin te lopen, zonder dat mijn hartslag stijgt. Integendeel zelfs.
Het toerke is zo'n 2,5 kilometer en ik doe er nu 18 minuten over. Ik weet niet of dat heel slecht is of toch een beetje goed, maar ik vind het niet slecht.
En het wordt NOG beter. Heb vandaag nieuwe loopschoenen gekocht. Adidas. Met luchtvering. Amai, wat een verschil.
Vanavond met Els en Bram ook nog een toerke gaan doen en ik loop eens zo vlot. Echt waar. Mijn oude loopschoenen waren ook wel echt oud en versleten, maar het verschil met deze is fenomenaal. Nu ga ik nog sneller en beter kunnen lopen. Woeha. New York, here I come ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: