maandag, september 19, 2005

Wow, dat gaat snel

Neen, niet de nieuwste Ferrari waar den Bram net een poster van op zijn kamer gehangen heeft, maar mijn leeftijd en ... mijn gewicht.
Gisteren waren Vaclav en Maria uit Strani in Tjechie op bezoek bij mijn schoonouders. Twee mensen die we al heel lang kennen en waar we vroeger bijna elk jaar op bezoek gingen. Maar sinds onze Bram er is, zijn we er niet meer geraakt. Misschien volgend jaar terug. En naar Ivan en Jolana in Slovakije.
En dus wij gisterenavond fotootjes aan het bekijken geweest van 10 jaar geleden.
Waaah, was we me dat effe schrikken. Daar stond gewoon een slanke jongeman met een bos haar op die foto's. Ik herkende hem even niet meer. Wie is die adonis die daar naast mijn echtgenote staat?
Euh, zou ik dat kunnen zijn? Yep, dat ben ik, tien kilo (of meer) lichter en 5000 haren (of meer) rijker.
Maar geef toe, een rijpere man (met een iets boller buikje en een iets rondere knikker met iets minder haar op) kan ook nog best aantrekkelijk zijn hé.
En zeg nu aub ja, om mijn eigenbeeld nog een beetje hoog te houden ;-)
Maar, geen zorgen, ik heb er geen complexen over hoor, al mag dat buikje om meerdere redenen wel weg, maar dat haar (of het ontbreken ervan) stoort me niet. Ik voel me wel goed in mijn vel. Maar het is wel effe schrikken als je ziet hoe je op tien jaar tijd kan veranderen.
De tijd gaat snel, gebruik hem wel. En dat gaan we zeker doen. Carpe Diem, Pluk de dag. En dies meer. Zeker weten. Miljaar!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: