maandag, september 19, 2005

Een deuk in mijn goesting

Vanmorgen, echt het was vreemd. Ik zat in den auto op weg naar het immer zonnige en leuke Vilvoorde, toen het gevoel mij gewoon overviel om te gaan snowboarden. Ik zou zo omgekeerd zijn, naar huis gereden, mijn snowboard ingepakt en samen met Els en Bram richting Oostenrijk vertrokken zijn om te gaan skien en snowboarden.
De ontnuchtering was echter groot toen het besef intrad dat ik niet kon gaan skien of snowboarden. Els moest gaan werken, Bram moest naar school en ja, ik ook moest gaan werken.
Maar heel eventjes heb ik toch kunnen genieten van dat zalige gevoel dat je kan hebben als je onderweg bent naar een vakantiebestemming. Dat is al het begin van de vakantie, dat is al de helft van het genot. Vertrekken, de dagelijkse sleur achter je laten en ontspannen en beginnen genieten. Zalig.
Al was de pret deze keer van korte duur. Maar ja, er zijn goede vooruitzichten hé. Eén skivakantie voor 2006 ligt al vast. Dus zullen we maar niet klagen hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: