zaterdag, september 10, 2005

Druk, druk, druk

Het is weer een drukke periode. Vandaar dat het vrij rustig is op het bloggersfront. Enorm druk op werk, vaak bezig tot rond middernacht (voor of na). En veel andere activiteiten.
Donderdag was de feestelijke opening van de nieuwe kantoren van Besite, de bloeiende zaak van ons aller vriend Joeki, die er een zalig feestje van gemaakt had. Ze hebben prachtige kantoren in een oud gebouw van de Stella. Zeer stijlvol ingericht. En met een zeer goede receptie en ditto feestje, verzorgd door het Chess Cafe. Was compleet in orde. Congrats Joeki en collega's.
Vrijdag voor de tweede keer in mijn leven naar een concert van Clouseau geweest. Die mannen zijn al zeventien jaar bezig of zo en ik heb ze in de beginperiode ooit op Rockrijk Bockrijk gezien, en nu dus vrijdag opnieuw in Olen. Met Guy Swinnen in het voorprogramma en Les Truttes er achterna.
Clouseau was zeer goed, dikke ambiance, alleen was het gegil en geschreeuw van het groot aantal opgekomen twaalfjarigen soms wel zwaar te verduren voor mijn trommelvliezen.
Al was dat nog niets in vergelijking met de decibels die Les Truttes produceerden. Het was leuk. Dikke ambiance, behoorlijk prettig gestoord en zeer goede muziek, maar moet dat nu echt zo beestig hard? Mijn oren tuiten er nog van. Soit, het was wel dikke ambiance en we hebben ons goed geamuseerd.
En zaterdag waren we uitgenodigd op een zeer lekkere en gezellige barbecue bij de ouders van vrienden van onze Bram die in juli mee naar zee geweest zijn. Was heel leuk. Alleen viel het weer wat tegen. Voormiddag was het nog zo goed, maar tegen dat de BBQ warm was, vonden de hemelsluizen het nodig om af en toe wagenwijd open te gaan. Wat we niet zo leuk vonden, maar soit, we zijn af en toe buiten kunnen komen en het eten hebben we binnen verorberd. Mij hoor je zeker niet klagen :-)
Zaterdagavond dan nog even de laatste hand gelegd - eindelijk - aan een kortverhaal voor een Vlaams filmke. Maanden ben ik er al aan bezig, maar nu is het af. Denk ik. Och, ik stop ermee om er nog aan te werken, want hoeveel te meer ik het lees, hoeveel te meer ik er aan wil veranderen, en zo kan je bezig blijven. Maar ik denk dat het nu wel goed is.
En zondag is het Heultje kermis. Wat moet ne mens nu nog meer hebben hé? Een beetje slaap af en toe zou niet slecht zijn. Maar voor de rest is alles heel goed. Nietwaar. :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: