dinsdag, augustus 23, 2005

Kamelen in Duitsland

Je komt ze op de gekste plaatsen tegen en wel in de meest gekke configuraties: kamelen in Duitsland.
Onderweg naar onze zalige, super, fantastische en zeer mooi vakantie in Oostenrijk (en voor zij die het nog niet doorhadden, het was leuk ;-) zijn we een bord tegengekomen met volgende tekst: Rent a Camel.
Huur een kameel in Duitsland. Wat moet je daar in hemelsnaam mee beginnen? Maar ja, die Duitsers zijn tot alles in staat hé.:-)
En ja, wat later kwamen we boven in de bergen ook nog eens lama's tegen. Volgens mij niet echt dieren die gewoon zijn aan sneeuw en koude, maar ik kan me vergissen. Ben niet echt een lama kenner.
We zijn er niet binnengeweest, konden niet wachten om in Oostenrijk te geraken, maar ik blijf het toch een raar fenomeen vinden: een kameel in Duitsland. Ik zie ze al over de autostrade sjokken, tussen de BMW's en de Mercedessen. Maar iets trager dan wellicht.
En ja, ondertussen ben ik weer aan het werk... Valt niet altijd mee na zo'n vakantie, maar als ik zie wat voor weer het nu in Oostenrijk is, is het misschien maar beter dat we daar nu weg zijn...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: