dinsdag, juli 12, 2005

What's new?

In Celtic Ireland? Een authentieke Irish Pub in de Langestraat in Oostende, waar we vanavond nog iets gingen drinken. En waar we vergast werden op een live optreden van een authentieke ier. Leuk, heel leuk. Zeker een aanrader voor iedereen die in Oostende iets wil gaan drinken in een origineel en zeer geslaagd decor.
En voor de rest: wel, gisteren nog eens 30 km gaan fietsen, met iets minder spierpijn dan de vorige keer en de dag nadien niets qua stijfheid. We gaan vooruit. En 's avonds een schitterend vuurwerk.
Vandaag gaan wandelen in Oostduinkerke, naar de Hoge Blekker, de hoogste duin van Belgie. En voor de rest: wel, nog wat wandelen, lang slapen, lekker eten, niet veel doen, behalve veel plannen maken, en plannen veranderen, en nog eens veranderen, en nog eens veranderen. Maar da's leuk hé.
En straks overviel mij plots de gedachte dat het binnen een paar dagen afgelopen is en ik weer moet gaan werken. Een zeer frustrerende gedachte. Ik kreeg boenk hoofdpijn. Maar die is nu, na het bezoek aan Celtic Ireland weer over. :-)
Een ietwat negatieve bedenking toch nog: als ik zie hoeveel hopen en tonnen rotzooi mensen durven achterlaten op het strand, dan walg ik daarvan. Is het nu echt zo moeilijk om dat in één van de talrijk aanwezige vuilnisbakken te droppen? Soms ligt het gewoon om drie meter van een vuilnisbak. Schandalig. En ja, 's nachts wordt dat min of meer opgeruimd, maar dat is totaal verkeerd, ervan uitgaan dat iemand achter je komt opruimen. Iedereen moet zijn eigen rotzooi opruimen. Als iedereen dat deed, zou de wereld er heel wat beter uitzien, niet?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: