zaterdag, juli 23, 2005

Geheime verkoopstrucks

Een paar huizen verder bij ons staat al een tijdje een huis te koop. Een mooi huis, goed in orde, maar ze geraken het niet zo goed kwijt. En dat ondanks zo geweldige buren als wij
Maar nu is er een nieuw immo kantoor met geheime verkoopstrucks. Ze plaatsen geheime boodschappen op hun reclamebord, zodat de aandacht zeker getrokken wordt. Ik weet niet of het gaat werken, maar mijn aandacht hebben ze alvast getrokken.
Ik kreeg kippenvel, rillingen, oprispingen, en nog net geen braakneigingen, dus ze zijn er echt wel in geslaagd om mijn aandacht te trekken, maar ik zou het toch op prijs stellen als ze in de toekomst zouden willen letten op schrijffouten.
Want "interesante prijzen" is echt niet juist en zal echt niet doen verkopen. Wat voor geheime trucks ze ook denken dat ze hiermee willen bovenhalen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: