maandag, juli 25, 2005

Een nieuw paspoort

Yep, binnenkort ben ik ook een van die gelukkigen die zullen kunnen beschikken over een elektronische identiteitskaart. Vandaag mijn aanvraag gaan doen, na nog eens pasfoto's te gaan laten maken en binnenkort zal ze er zijn. Jiha.
Heb me ineens ook maar een nieuw rijbewijs laten maken, want volgens een bevriend politieagent zou het wel eens kunnen dat ik met mijn vorige tegengehouden zou worden omdat de foto die daarop stond in niets meer op mij geleek. En neen, spijtig genoeg zal de foto van mij met mijn babyface niet meer de ronde kunnen doen op feestjes of op café om eens goed te lachen met hoe onnozel ik er zo'n 18 jaar geleden uitzag, maar ja, het leven gaat verder en we moeten leren afscheid nemen van sommige dingen ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: