woensdag, juni 29, 2005

Return to sender

Yep, mijnen PalmOne Lifedrive is al terug naar de leverancier. Touchscreen had het plots begeven. Eerst dacht ik dat het helemaal niets meer deed, maar wat later bleek dat het toch nog wel reageerde, maar dan zo'n 5 centimeter uit sync. En dat werkt niet echt goed. Zeker niet als je bovenaan wil iets selecteren, dan zit je buiten het scherm.
Dan maar een soft reset geprobeerd. Niks, nada. Tja, wat nu: googlelen dan maar. Maar ook niet veel soelaas. De rest werkte wel nog allemaal, de bediening met de vijf buttons onderaan ging zonder problemen, maar als je niets kan invoeren, is toch niet zo handig.
Dan maar een hard reset nietwaar. Maar nog alles noppes, zilch, nougatbollen. Zelfde probleem. En wat nog erger was: de calibrering van het scherm ging niet meer, zodat ik niet meer voorbij het startup screen kwam. En ik er dus niets meer mee kon doen.
Contact genomen met pdashop en hij mag terugkomen. Waarschijnlijk krijg ik gewoon een andere, maar ondertussen zit ik er wel effe zonder.
Ik hoop alleen maar dat die mannen van de post hem veilig in NL krijgen, want toen ik daar met een postpac binnenkwam (eentje van de post, bij hen gekocht) bekeek die kerel mij met ogen van: wat heb jij nu bij. Nog nooit gezien!!!!!!ยต
Enfin, na veel vijven en zessen toch verstuurd geraakt en met een beetje chance heb ik hem deze week nog terug.
Blijf het ondanks deze pech toch een superhandig ding vinden. En ik mis hem :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: