dinsdag, juni 14, 2005

Ik ben niet gemaakt voor fysieke arbeid

Dat lijkt me meer en meer duidelijk. Gisterenavond een stukje konifeer haag geschoren, en vandaag heeft schoonpapa een groot stuk van de rest gedaan. Maar de opkuis mocht ik doen, keren, harken, zakken vullen, zakken sleuren en dan de zakken nog gaan leegmaken (neen, geen sluikstorten, op onze eigen composthoop :-)
En dat voel ik in mijn rug. Verdomme, dat is niet zo leuk. Zal morgen wel weer beter zijn, maar dan liggen de volgende hoopjes scheersel weer te wachten. Konifeer en beuk. En dan moet ik de beukenbomen nog gaan scheren. Niet zo veel, maar het moet gebeuren.
Maar als dat gedaan is, is al het scheerwerk weer gedaan voor effe. Dan is het gewoon het gewone gevecht met het onkruid dat moet gedaan worden, jiha :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: