woensdag, juni 22, 2005

Effe rammen

Den djembe nog eens boven gehaald vanavond. Deed deugd. Effe geramd, effe lustig der op los geklopt, maar wel in de maat hé. Ritme moet er zijn. Maar wel effe ontspannend om de stress van de dag er uit te meppen. Want verdorie, het is weer genoeg.
Enfin, daar ga ik niet over elaboreren (zoals dat in het goe vlaams heet), maar ik krijg de kriebels weer. Gisterenavond was er trouwens een heel reportage over de 'Djembe bakker', Patrick Vandenbruel, de bezieler van djembe fun, op RTV. Da's echt nen toffe kerel en die doet dat met hart en ziel.
Echt stom dat ik in het voorjaar (of was het december, al zo lang geleden) mijn pols weer moest breken, maar ik ga toch in september nog eens proberen opnieuw te beginnen.
Al zal dat waarschijnlijk niet lukken aangezien ik wil leren inline skaten. Maar ja, nen mens moet risico's nemen hé, live on the wild side, I said he babe, take a walk on the wild side. And the colour girls go tom todom, todom todom todom, tom todom todom etc.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: