woensdag, juni 15, 2005

De haag

is weer geschoren voor een paar maanden. Schoonpapa heeft de honeurs gedaan om de haagschaar te hanteren en ervoor te zorgen dat de haag rondom ons huisje recht geschoren werd en ik mocht het scheersel opkuisen. Leuk leuk. ;-)
Gisteren ook al een paar uur mee zoet geweest en vandaag de rest gedaan. En nu is alles weer properkes. Maar als ik zie wat er tussen de restanten van de haag te vinden is op het stuk voor de haag, langs de straat, afgruwelijk gewoon. Sigarettenpeuken, lege pakjes sigaretten en dies meer. Continu liggen daar lege flesjes, lege blikjes en afval. Is het nu echt zo moeilijk om hun vuil in de vuilbak te gooien? Mijn parking en oprit is geen vuilbak. Djeezes. Ik vraag me af of die mensen hun afval ook in hun eigen tuin gooien. Kandidaten voor 't is proper op TV.
Da ze d'r maar heel rap mee ophouden, want als ik iemand dat zie doen, die krijg zijne rotzooi terug.
Maar het hofke is ondertussen weer proper. Nu alleen nog een paar beukenbomen onder handen nemen en het mag weer helemaal gezien worden. Maar wellicht is het onkruid tegen die tijd al weer helemaal opgerukt en kunnen we opnieuw beginnen. Maar ja, dat hoort er bij hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: