zaterdag, juni 11, 2005

Als dat maar goed afloopt...

Vandaag is er nieuwe, gevaarlijk combinatie ontstaan. Your's truly in combinatie met inline skates. Dat moet ergens mis gaan, dat kan niet anders. Gezien mijn verleden. Het is niet iets om fier op te zijn, maar in 2004 heb ik twee polsen gebroken, eentje bij het snowboarden, de andere bij het schaatsen. En dat lijkt allemaal verdomd veel op inline skates, niet?
Maar waarom zou ik dan inline skates kopen? Wel, dat heb ik dus niet gedaan, ik heb ze gekregen. In ruil voor 10 emailadressen. Bij een lokale schoonwinkel, als je een paar schoenen kocht en er nog eens 10 emailadressen bij deed van vrienden en kennissen, kreeg je een paar inline skates kado. Mooi, niet?
En voor mensen zich hier zorgen beginnen te maken of ze binnenkort spam gaan krijgen van deze schoenwinkel. No worries. Alle emailadressen die ik opgegeven heb, komen op één of andere manier in mijn mailbox terecht ;-) Netjes hé. Oplichting? Neen, de mensen wijzen op het feit dat dit soort praktijken eigenlijk niet echt aanvaardbaar zijn. Want dit is spam in de hand werken en daar wil ik dus niet aan meedoen. Vandaar deze payback :-)
Maar om terug te komen op de inline skates. Ik zal jullie - voor zover ik daar dan nog de fysische capaciteit voor zal hebben - op de hoogte houden van de voortgang van mijn inline skate vaardigheden. ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: