maandag, mei 30, 2005

Telefacts op zijn best...

Vanavond bij het zappen effe langs Telefacts gekomen. Amai, wat een onderwerp. Braakfobie. Mensen die niet kunnen zien dat andere mensen aan het braken zijn en daar misselijk van worden.
Is dat nu een ziekte? Ik kan me ook leukere dingen bedenken dan iemand te zien kotsen. Djeezes. Is dat nu een onderwerp om een reportage over te maken?
Ik ken niet veel mensen die gebiologeerd en opgewonden staan toe te kijken hoe iemand de ziel uit zijn lijf kotst. Die klaar komen als ze iemand zien flauwvallen van het braken.
Djeezes man, ben ik blij dat ik daar niet veel naar moet kijken, naar zo'n hoogstaand programma. En misschien bestaat die fobie wel echt, waarschijnlijk wel, maar ik kan me niet voorstellen dat mensen er op zitten te wachten om dit voor hun neus geschoteld te krijgen.
Ik zou zeggen: VTM, doe zo verder, dan kijkt er binnenkort niemand meer. Hip hoi.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: