maandag, mei 09, 2005

Leuk tooltje

Net een nieuwe plugin voor mijn Trillian Pro geinstalleerd. (maar denk dat hij ook voor de gewone versie beschikbaar is). News. RSS feed in je IM applicatie.
Effe moeten zoeken hoe ik het snelnieuws en het economische nieuws van De Standaard er in kreeg, maar met een beetje proberen, is het gelukt en krijg ik nu netjes het snelnieuws (en alle nieuws dat ik er aan wil toevoegen) in een mooi pop up windowetje op mijn scherm van zodra het zich voordoet (of mijn RSS feed gerefresht wordt). Stond op 30 minuten, heb het nu op 5 minuten gezet om eens te proberen. Maar het is wel leuk.
Was er van 't weekend al eens mee aan het spelen geweest, maar niet aan de praat gekregen, maar het is eigenlijk heel simpel. Server en lokatie juist instellen en je bent vertrokken.
Nu ben ik nog sneller op de hoogte van alle miserie in de wereld. Is dat niet leuk? ........

Blogje ',','

Geen opmerkingen: