dinsdag, mei 17, 2005

Home made Boterkoeken...

Daar kan niets tegenop. Zelfgebakken boterkoeken. Vroeger maakte mijn moeder die regelmatig, vooral op mijn persoonlijke aanvraag :-), maar sinds we met z'n allen het huis uitgevlogen zijn, is dat er niet meer van gekomen.
Ik moest er onlangs, tijdens het lezen van een boek van Stephen King, waar het ging over heimwee en herinneringen aan vroeger, plots aan denken.
Ik proefde weer die zalige botersmaak op mijn tong, die zachte koeken die smolten in mijn mond, heerlijk gewoon.
Ik denk dat ik binnenkort nog eens heel lief aan mijn moeder ga vragen of ze toch nog eens zo'n lading koeken voor mij wil bakken. En goed voor de lijn is dat niet, maar voor old times sake mag er wel af en toe eens gezondigd worden, niet? :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: