maandag, mei 02, 2005

FREE Record shop

Well euh, dat Free zou ik er toch maar aflaten, als ik van hen was. Amai. Nu, ik moet toegeven. Ik heb er een Free DVD gekregen. 'Desperately Seeking Susan', met Madonna, een actie van Het Laatste Nieuws, waarbij je, telkens je hun homepage als jouw homepage zet, je een DVD of CD of iets anders gratis krijgt. Een mooie actie voor de doorsnee gebruiker die niet beter weet dan op die button te klikken, en nadien niet meer weet hoe hij van die pagina als homepage afmoet.
Maar voor mijzelve, die zichzelf als gevorderde internet gebruiker durft beschouwen, een makkelijke manier om iets gratis te krijgen en nadat op die button gedrukt is, als de weerwind de homepage weer verandert in de standaardhomepage, zijnde deze eigenste blog ;-)
Maar ikke dus zaterdag naar het mooi - opgebroken en werf zijnde - Herentals, om in het natuurwinkeltje Eucalyptus honing te kopen en bij De FRS mijnen gratis DVD te halen.
En ja hoor, ik liet me weer verleiden om toch nog een paar andere DVD's mee te nemen. Allez, een paar, het zijn er redelijk veel geworden, maar ja, het vlees is zwak hé.
Twee van Queen zijn het geworden: Greatest Video Hits 1 en Live at Wembley Stadium. En daar begon het gezever. Ikke natuurlijk ter goeder trouw, onnozelaar dat ik ben, de rekening, noch de DVD's nagekeken en wat blijkt dus: in één van de twee boxen zit maar 1 DVD ipv 2. En in plaats van 25 euro voor de twee DVD's te betalen, zoals nochtans met grote gele stickers op het doosje aangegeven staat, rekenen ze daar doodleuk de volle pot, zijnde 30 euro. Niet dat ik ga sterven van die 5 euro, maar het is toch niet juist. En ik vind niet dat ik zelf daarachter moet vragen. Dat hoort bij de service van de winkel dat dat van de eerste keer juist gedaan wordt.
Dat vind ik tenminste toch. Amai
Maar het was nog niet gedaan, want ik kocht daar nog een paar DVD's voor Els haar moederdag (maar nog niet vertellen hé ;-) en wat bleek toen ik die namiddag in de Standaard in Westerlo kwam? Daar kosten die gewoon een 3 euro minder per stuk. En de Standaard is nu precies ook niet nen echte DVD winkel of zo goedkoop.
Met andere woorden: ik voel me redelijk in het zak gezet door de FREE Record shop en ik denk niet dat ze mij daar - nadat ik van mijn oren ben gaan maken om mijn 2e DVD van Queen te krijgen en mijn korting te krijgen - nog veel gaan zien. Neh!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: