dinsdag, mei 31, 2005

Een teken aan de wand?

Een tijdje geleden schreef ik hier hoe ik steeds net om 13:10 op mijn of een andere horloge leek te kijken, waarbij 13/10 mijn geboortedag is (bij deze weten jullie het allemaal, alle kadootjes zijn welkom tegen dan ;-)
Maar wat blijkt nu? Nu kijk ik al een paar dagan om 13:11 op mijn horloge. Is dat een teken aan de wand? Is de wereld verder gegaan, zoals Roland van Gilead in de Donkere Toren van Stephen King altijd pleegt te zeggen? Moet ik hier conclusies uit trekken dat mijn leven aan het veranderen is? Is dat een teken om verder te gaan? Om nieuwe horizonten te gaan verkennen?
Ik zou het niet weten, al is dat misschien wel een aanlokkelijk vooruitzicht op bepaalde gebieden...
Maar aangezien ik niet bijgelovig ben (echt niet ;-), ga ik me er niets van aantrekken en gewoon mijn ding doen. Wat dat ook moge zijn ...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: