maandag, mei 02, 2005

Een paar nieuwe plaatjes

Nog eens gebruik gemaakt van mijn tijdens de vorige boekenbeurs gewonnen waardebonnen bij Proxis. Een jaar langs gratis boeken, heette dat toen. Wel, ik ben er bijna door en het jaar is nog niet om ;-)
Maar ik heb er al veel plezier van gehad. Een aantal boekjes gekocht en nu heb ik mijn collectie vergroot met:
  • Scream van Sarah Bettens
  • No more loud music van Deus

Scream is ok, met een aantal zeer leuke deuntjes erop, zoals Come over here. Mooi, echt waar. Net zoals Sarah. Al zijn er geruchten dat die gevoelens niet wederzijds zouden zijn ;-)

En No more loud music van Deus behoeft niet veel commentaar. Een best of. Of zoals zij het noemen: The Singles. Het zijn stuk voor stuk klassiekers, die tot nog toe nog altijd ontbraken in mijn platenkast. Shame on me. Maar nu dus niet meer. Nu kan ik ook genieten van de wondermooie muziek die Tom Barman en confraters maken.

Mooi toch?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: