maandag, april 25, 2005

Mijn Dell aandelen...

Beeldje Wat een geluk dat ik er niet veel heb. Amai. effe, heel effe zijn ze gestegen. Effe, heel effe had ik winst. Maar voor dat ik ook maar kon overwegen om mijn winst in keiharde cash om te zetten, hebben ze weer een duik genomen en sta ik terug op verlies.
Ik weet het nu wel, aandelen zijn niets voor mij. Daar moet je veel te veel tijd insteken en die tijd heb ik niet. Dus zolang ze daar staan en niet te veel geld verliezen, laat ze maar staan. En als ze ooit - laat het ons hopen - nog eens deftig boven de aankoopprijs stijgen, zal ik ze nog wel eens verkopen.
Samen met mijn Ubizen aandelen, die staan op min (-) negatief dus -94,95%. En de kans dat die nog ooit terug goed gaan komen, is klein.
Enfin, ik ga er gene boterham minder om eten, dus dat valt wel mee.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: