maandag, april 11, 2005

De middeleeuwen op de N15

Ik dacht heel even dat ik daar beland was. Toen ik vanavond naar huis reed en op de N15 (Mechelen - Heist-op-den-Berg) plots moest remmen voor een ruiter met paard en kar. Correctie met twee paarden en een kar.
Nu zie je dat wel meer, en uiteraard heeft die man ook het recht om op de openbare weg te rijden, maar ik vind het toch niet echt aangewezen om op het spitsuur met paard en kar op zo'n drukke weg te gaan rijden. Dat creeert files, gevaarlijke (inhaal) situaties en irritaties. Ik kan me niet voorstellen dat je daar als bestuurder van deze kar veel plezier aan beleeft, als al die wagens en vrachtwagens je snel proberen voorbij te steken vooraleer de volgende tegenligger weer op je afgestormd komt.
Maar gelukkig draaide hij even later dan toch af en kon ik mijn tocht naar huis weer verderzetten. Want ik moest bij de dokter zijn. Om toch eens te laten kijken naar mijn nek die bij de enige val die ik in Oostenrijk gemaakt heb een klein beetje beschadigd werd.
Niets ergs, niets dat niet zal genezen, maar ik denk dat ik toch zo'n zes weken last ga hebben van pijn in mijn nek. Maar dat zal me er niet van weerhouden om te blijven snowboarden, no way. Want daar geeft een echte boarder niet om hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: