dinsdag, maart 08, 2005

Something in the razor does not compute

Een van mijn favoriete uitspraken als er iets niet klopt, is een fraze van Prince uit één van de songs op Purple Rain: "Something in the water does not compute".
Well, op dit ogenblik is er ook iets in mijn razor aka scheerapparaat dat not computes. Hij zit namelijk vol Viseralgine. Een siroop voor maagproblemen die de reis meegemaakt heeft richting Oostenrijk, maar de weg terug over mijn scheerapparaat uitgelopen is en zich helemaal verspreid heeft door de ingewanden van dit apparaat. En om één of andere reden kunnen electronische apparaten daar niet zo goed mee overweg.
In het begin ging het nog. Met een beetje kuiswerk kreeg ik het apparaat weer aan de praat, maar gaandeweg verspreidde de suiker zich verder en nu doet het niets meer.
Net op het ogenblik dat mijn hoofd onder de tondeuze moest verdwijnen om verlost te worden van mijn wilde lokken, begeeft dit ding het.
Ik zal dus morgen langs de elektrozaak moeten om een nieuw te kopen. Kuisen is waarschijnlijk onbegonnen werk, zeker omdat het nu niets meer doet, en nog veel langer zonder scheren, lijkt me ook niet echt aangewezen. Ik heb geen zin om als een bosaap rond te lopen. Ik ben sowieso niet van de mooisten, maar ik zou het toch graag binnen de perken houden ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: