dinsdag, maart 15, 2005

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Voor het geval dit nog niet duidelijk mocht zijn:
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
En daarmee bedoel ik dus: bwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!!
Voor zij die het nog niet gehoord of gelezen mochten hebben: Telecomoperator Scarlet schrapt 21 banen (je gaat dit waarschijnlijk niet kunnen lezen als je geen Standaard abonnee bent, maar de titel zegt genoeg, niet?)
Ik wil hier geen oordeel vellen over het gerechtvaardigd zijn van deze ontslagen, dat is mijn plaats hier niet (en ja, ik heb daar wel een mening over, maar die doet er effe niet toe), maar het is gewoon niet leuk voor het ogenblik. Dit soort toestanden verlamt een bedrijf en het is in eenieders belang dat dit zo snel als mogelijk achter de rug is. Met de juiste voorwaarden voor zij die moeten vertrekken, maar ook zo snel mogelijk duidelijkheid, zodat iedereen weet waar ze aan toe zijn en verder kunnen gaan met wat er moet gedaan worden. Want werk is er nog genoeg.
Maar ondanks het feit dat dit al mijn vijfde reorganisatie is, werkt dit toch meer op mijn systeem dan ik gedacht had. Het went niet. En dus ben ik blijkbaar mensen op hun zenuwen aan het werken, denk ik dat mensen lastig op mij zijn die dat niet zijn, en begin ik onnozel te doen.
Ik denk dat ik het recht heb om effe slechtgezind te zijn en ambetant te zijn, net zoals iedereen anders, maar het is onderhand wel genoeg geweest.
Ik heb me vanavond voorgenomen daar volledig mee op te houden, niet meer kinderachtig te doen, mezelf op te pakken en vooruit te gaan en wil me ook excuseren bij de mensen die ik op hun zenuwen gewerkt heb. Het spijt me, ik zal me gedragen en normaal beginnen doen (dat zal al erg genoeg zijn ;-)
En dus gaan we er morgen weer voor, in de mate van het mogelijke er het beste van proberen te maken en van Scarlet een bedrijf proberen te maken waar we allemaal trots op kunnen zijn. Want dat Scarlet een aantal troeven in handen heeft die niemand anders heeft, is wel zeker. En dus moet dat kunnen!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: