woensdag, maart 09, 2005

Opzij, opzij, opzij,...

maak plaats, maak plaats, maak plaats, want ik kom eraan. Gestrompeld. Allez, het moet op lopen lijken, maar ik denk dat mijne stijl nog niet echt super is. Maar, ik ben fier dat ik terug ben beginnen lopen. Ik was het al heel lang van plan, maar vanavond terug begonnen.
Ik was eigenlijk van plan om op mijn hometrainer te kruipen, maar heb dan toch maar ineens doorgebeten en beginnen lopen. Als ik de verhalen hoor van Dipfico en Highfly die zomaar tien kilometer en meer gaan lopen, dan word ik stikjaloers. Maar ik denk dat ik nog heel wat zal moeten oefenen eer ik die mannen kan volgen.
Net zoals ik nog heel wat kilometers op mijn snowboard moet afleggen vooraleer ik den Highfly ooit zal kunnen volgen (als dat al ooit het geval zal zijn), maar ik ben met iets minder ook tevreden hoor.
Maar ik ben dus terug vertrokken, nu ga ik proberen dat toch zo'n twee keer per week te doen en zal mijn conditie (en mijn lijn) wel een stukje beter worden zeker?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: