dinsdag, maart 15, 2005

Ik denk niet dat dit gezond kan zijn...

Een hartslag van 225. Ik denk dat dit redelijk hoog is, wellicht iets te hoog, maar dat is nochtans wat ik nog maar enkele tellen geleden op mijn Polar zag verschijnen.
Maar ik denk dat ik de oorzaak ken. Interferentie met mijn laptop. Was nog een beetje aan het werken en mijn pols, voorzien van mijn Polar A5, lag op mijn laptop en plots begint die daar toch wel heel snel te piepen en vooral heel onregelmatig. Terwijl ik eigenlijk heel rustig zat.
Ik voelde bovendien ook niets van mijn hart (dat meestal gewoon een steen is ;-), en dus zal het wel niets zijn en zal het wel aan de storing van mijn laptop liggen dat ik zo hoog ga. Want als dit niet het geval is, dan heb ik wel een probleem denk ik...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: