maandag, maart 07, 2005

Electronics move in mysterious ways

Bono (aka Paul Hewson) van U2 zingt dan wel "She moves in mysterious ways", maar het minste wat je van elektronica soms kan zeggen, is dat ze ook in mysterious ways werken.
Zo reed ik afgelopen vrijdag van de Babaloo in Grimbergen naar huis achter een auto waarvan ik even dacht dat hij volle gas achteruit aan het rijden was en mij ging rammen.
En neen, het lag niet aan de hoeveelheid alcohol die ik in de BBL naar binnen gewerkt had, maar die wagen reed effectief met zijn achteruitrijlichten aan. Hij reed wel volle gas vooruit, dus het idee dat hij mij ging rammen, was heel snel verdwenen, maar ik kan je toch verzekeren dat het even slikken is als je achteruitrijlichten vlak voor je ziet die dan nog dichterbij komen ook.
En neen, het was geen Trabant of oude Lada, het was een Renault als ik me goed herinner. Al is de tijd van de 'franse roestbakken' al een heel tijdje voorbij, deze had toch wel ergens een probleempje...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: