donderdag, maart 03, 2005

Een beetje een vervelende situatie...

Stel je het volgende voor: je moet een presentatie geven voor de MD, CEO en 1 van de eigenaars van het bedrijf. Je zet je powerpoint presentatie klaar op je pc en drukt op Fn F4 om te switchen tussen je eigen scherm en het grote scherm waar iedereen op zit te kijken en wat gebeurt er?
Juist ja, niet mijn scherm wordt getoond, maar het tweede scherm dat ik gewoonlijk aan mijn laptop hangen heb, maar dat er nu dus niet maar aan hing, maar waarvan mijn computer dacht dat het er wel nog aanhing omdat ik niet opnieuw opgestart had.
En wat stond daar op? Wel, onze Bram die zijn tong uitstak en zijn handen langs zijn hoofd had in de zin van neh neh neh neh neh.
Of zoals je hieronder zelf kan zien.

Gelukkig kon iedereen er heel goed om lachen - al bleef onze grote baas volhouden dat ik het wel opzettelijk gedaan had ;-) - maar ik moet toegeven dat ik eventjes de kleur van een overrijpe tomaat kreeg ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: