woensdag, maart 02, 2005

Bucky is populair...

Je kan vandaag bijna niet naar de radio luisteren of wiens stem hoor je daar in een of andere commercial opduiken? Juist ja: Bucky Laplace aka Lucas van den Eynde. Een acteur die ik altijd al heel graag heb zien spelen en die nu op het einde van Het Eiland helemaal in zijn sas was.
Die amuseerde zich, dat was te zien, en ik moet toegeven dat hij mij helemaal op het verkeerde been gezet had in het begin. Ik dacht dat hij de goeie, de echte manager zou zijn, maar blijkbaar was hij dat niet...
Deed me trouwens verdacht veel denken aan een manager die ik een tijdje geleden gehad heb, die helemaal diezelfde trekjes had, spelen met mensen, in hun gezicht vriendelijk zijn, achter hun rug hun afkraken, enkel bezig zijn met theorie en in praktijk er absoluut niets van terecht brengen... Verdomd interessant om te zien hoe die dingen ook in de praktijk voorkomen... Maar gelukkig hebben we nu een betere manager hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: