dinsdag, maart 08, 2005

Bad Boys

Gisteren nog een stukje gezien van Bad Boys. De eerste. Op VT4. Ik denk dat het al de derde of vierde keer is dat ik deze film zie, maar het blijft de moeite. En niet zozeer voor het verhaal. Dat is niet sterker dan de gemiddelde 'betere shoot 'm up actie film'. Met andere woorden, goed genoeg om het verhaal te dragen, maar ook niet echt super diepzinnig. Wat je ook niet mag verwachten van dit soort films. Neen, dit is op z'n best goed entertainment.
Maar wie altijd zeer tof is om te zien is Will Smith. Mister Fresh Prince of Bel Air. World famous rapper en komiek eerste klas. Met een hele reeks toppers op zijn naam, iets waar vele andere jaloers op zijn.
Maar wat voor mij deze film echt de moeite maakt, is Tea Leoni. Man, wat een vrouw. Met van die ongelooflijke - ik wil in jullie verdrinken tot het einde mijner dagen - blauwe ogen. En met van die - het lijkt wel of er nooit een einde aan gaat komen - benen zoals je ze maar zelden ziet.
En een stem die, wat mij betreft, naast Roos van Acker in de galerij van super sensuele, super vrouwelijke en kippenvel genererende stemmen mag gaan staan. (je moet de foto hier trouwens eens bekijken, zelden zo'n mooi gebruik voor botten gezien ;-)
Hmmmm, mooi mooi mooi :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: