vrijdag, februari 11, 2005

Ik gaf er een lap op...

en mijne pols lapte terug. Vanavond mijnen djembe nog eens onder handen genomen en er een kwartiertje op liggen meppen. Ging redelijk goed, maar nu voel ik het toch wel.
Het is duidelijk, mijne - gebroken geweest zijnde - pols is nog niet genoeg hersteld om er volle bak terug tegen aan te gaan. Zal het dus nog effe rustig aan moeten doen en nog niet direct de lessen bij Djembe fun terug aanvatten.
Want als ik de Patrick een uur of langer moet volgen, dan denk ik dat ze mijne pols terug in de gips moeten leggen, en daar heb ik echt geen zin in. Drie maanden gips op negen maanden tijd is echt wel wat veel van het goede. Nope, voor mij is het gedaan. (hoop dat ik dat binnen twee weken na vijf dagen snowboarden ook nog kan zeggen ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: