maandag, februari 14, 2005

Die kerel wil iets van mij...

Dat zag ik de vrouw naast mij op de E19 vanmorgen denken toen ik haar uit alle macht probeerde teken te doen dat haar motorkap openstond.
Had eerder aan de lichten in Hofstade al eens een poging gedaan, dan op de E19 getracht naast haar te gaan rijden, maar niets wou baten. Ze deed alsof ze mij niet gezien had.
Ze moet echt gedacht hebben dat ik zo'n halve gare was (waar ze op zich wel gelijk in heeft ;-) die probeerde haar te verleiden of aan te randen (waar ze geen gelijk in had :-). En dus is ze verder gereden met de motorkap open. Ik hoop voor haar dat ze niet opengevlogen is, anders kon dat wel eens verkeerd aflopen.
Dus: dames, het is niet omdat een vent op de autostrade teken naar jullie doet dat hij slechte dingen in petto heeft voor jullie. Het kan ook allemaal heel goed bedoeld zijn ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: