woensdag, januari 12, 2005

Zelfbeheersing...

Is iets wat ik nodig heb, als ik op sites als Thinkgeek kom. En dan zeker de gadgets afdeling. Daar zou ik veel geld aan kunnen geven, al overwint het verstand het meestal wel, en besef ik dat de meeste van die dingen leuk zijn, maar dat je er eigenlijk nooit veel mee gaat doen.
Nen Powerball heb ik wel besteld, maar voor de rest probeer ik mezelf te beheersen. Mijnen Humblebee helicopter staat nog steeds in de garage met gebroken staartrotor, maar tegen dat het weer zomer is, ga ik die wel eens repareren en terug wat vliegen. Maar dan op een open plek, zodat hij niet direct weer crasht ;-)
Maar het blijven allemaal heel leuke speledingetjes. En als ik den Bram bezig zie, dan zal hij daar net zo zot van worden als zijne papa. ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: