donderdag, januari 20, 2005

Wie had dat nog ooit durven denken?

Groot was mijn verbazing toen ik vandaag een brief van de Queen Fan Club in de bus kreeg. (jaja, ben daar al zo'n 20 jaar lid van :-)
Queen gaat op toernee!

Queen gaat op toernee? Hoe kan dat nu? De Freddie is er toch niet meer? Maar ja, Queen gaat op toernee. En geen kleintje ook. Er liggen al een kleine 20 datums vast in Europa, Amerika zou volgen. Met wie dan als zanger? Wel, met Paul Rodgers. De zanger van Free. "All right now." Ring a bell?
Niet te doen, ik ben in de zevende hemel. Daar ga ik naar toe, wat er ook gebeurt, daar ga ik naar toe. En als er iemand zin heeft om mee te gaan, roep maar. Iedereen welkom.
En neen, het zal niet hetzelfde zijn zonder Freddie Mercury, die is niet vervangbaar, no way, maar de rest is er nog, en de muziek is er nog. Ik wil het dus wel riskeren. Heb hen nooit gezien en dit is mijn kans om toch nog een groot stuk van Queen live te zien. Moet goed zijn, kan niet anders. Of word ik echt oud? ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: