vrijdag, januari 28, 2005

Stoppen met roken

Heeft het nu te maken met Geena Lisa die in haar blootje (met alleen maar "een likje verf") op tv verscheen, of heeft het te maken met mensen die plots beseffen dat ze toch wel ongezond bezig zijn, of ligt het aan de hypnotiserende cd's die de Filou hiertoe bezigt, ik weet het niet, maar ik zie - tot mijn grote vreugde - steeds meer mensen in mijn omgeving opduiken die de stap zetten en stoppen met roken.
Dat kan ik natuurlijk alleen maar toejuichen. De Filou is al een paar weken bezig en doet heel hard zijn best met plakkers, maar hij houdt vol. En den Erik, wel, die is 1 dag bezig, gaat het zonder plakkers proberen, maar heeft er precies toch wel wat last van ;-)
Maar ik zal je steunen Erik, beloofd, in goede en kwade tijden ;-). En natuurlijk zowel op de sneeuw als tijdens de apr?s ski. Go go go, Erik, go!

Blogje ',','

Geen opmerkingen: