dinsdag, januari 25, 2005

Een nieuwe voorruit

Neen, geen nieuwe voordeur, de dertig ben ik al lang voorbij en de veertig is nog een klein beetje verwijderd, maar mijn wagen heeft vandaag een nieuwe voorruit gekregen. De vorige had het begeven. Ttz, nog niet helemaal, maar de barst, die sinds vorige week vrijdag haar opmars ingezet had vanuit de rechterbenedenhoek, was al een redelijk stuk gevorderd en aan dit tempo zou ze binnen een goede week de overkant wel eens bereikt kunnen hebben.
En omdat ik er met dit weer geen zin in heb om in de kou te zitten en tijdens het rijden de dwarrelende sneeuwvlokjes in mijn neus en mond te voelen, heb ik maar naar Carglas gebeld en zijn zij vandaag mijn ruit komen vervangen.
Goed werk leveren zij en vooral heel handig dat ze dit op het werk komen doen. Gewoon effe een plaats zoeken waar nog veel plaats is (en die is er bij ons op de -2, in tegenstelling tot de -3....) en dus na een uurtje stond er en nieuwe voorruit in.
En kan ik weer zorgeloos verder rijden. Dank u Carglas :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: