zaterdag, januari 08, 2005

1212

Ook ik wil mijn steentje bijdragen aan 12 12, ten voordele van de slachtoffers van de Tsunami in Zuid-Oost Azie.

Daarom zal ik, voor elk boek dat jullie van mij kopen van "Meriumbe, de Vlucht van het Heilig Vuur", of "Meriumbe, de Deur naar het Anders", mijn volledige auteursrechten overmaken aan 12 12.

Indien u dit wenst, bestel dan een boek (of boeken) via overschrijving van 18 euro plus 2 euro verzendingskosten per boek op rekeningnummer 417-6090631-71 met vermelding van het gewenste boek (boeken) en 1212.

Bij voorbaat dank voor uw steun aan de mensen in Zuid-Oost Azie.

Met vriendelijke groeten,

Luc Vos

P.S. collega's of Heultjenaren dienen uiteraard geen verzendingskosten te betalen. Die lever ik persoonlijk af. Geef gewoon een seintje, dan doe ik het nodige.

Geen opmerkingen: