zondag, december 12, 2004

Weekend wrap up

Voila, de blog layout is weer eens aangepast. Want als twee notabele figuren als Thierry en Dipfico hem niet goed vinden, dan kan ik niet anders dan hem nog eens aanpassen hé :-) Laat maar weten of het deze keer goed is.
En voor de rest. Ah ja, ik zou het bijna vergeten, maar vrijdagavond was de voorstelling van mijn nieuwe boek. Was leuk, supertof, cool, emotioneel, gezellig, etc. Kortom goed. Veel volk (niet allemaal voor mij ;-), ook veel volk dat op het laatste moment er niet door geraakt is, maar dat maken we een volgende keer wel goed :-)
Het is echter voor een groot stuk als in een droom voorbij gegaan voor mij. Ik heb er zo lang naartoe geleefd en op een paar uur is het dan voorbij. Ik ga het later nog wel eens rustig aan de hand van de foto's opnieuw beleven (zal ze nog wel eens online zetten, maar heb ze nog niet allemaal) en laten bezinken, maar ik ben een tevreden man.
En gisteren was het sinterklaas op Scarlet. Ook leuk, maar iets minder stresserend (allez, toch voor mij, voor de sint en vooral de p(m)iet was het iets zwaarder ;-). Maar ze deden dat beiden zeer goed :-)
Gisterenavond was mijn kaarske uit, de stress die van mij afviel, of de wijn die ik toen gedronken heb, ik weet het niet, maar ik was knockout.
En zondag is zoals altijd familiedag. Al was ons zondagmiddag restaurant gesloten en zijn we moeten uitwijken naar de Wingerd in Hulshout. ;-)
En zo staan we nu voor de finale van Idool. Ik duim voor Joeri, van in het begin mijnen favoriet, maar we zullen straks zien wie gewonnen heeft. Dat de beste mag winnen.
En nu ga ik nog wat kijken en ondertussen aan mijn nieuwe boek werken. Want een schrijver mag nooit stoppen hé ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: