dinsdag, december 07, 2004

Tellerobsessie

Neen, ik heb geen tellerobsessie. Al staan er nu zo'n vijf tellers op deze blog. Ik vind het alleen pokkevreemd dat mijn nedstat teller plots aangeeft dat er maar 1 of 2 bezoekers per dag meer komen. Waarvan ik er dan nog 1 ben.
Dit terwijl ik toch wel van een aantal mensen hoor dat ze regelmatig op bezoek komen. Waarop ik er dus een andere teller opgezwierd heb. Die nog eens andere resultaten geeft. En dus nog maar een teller. Met nog andere resultaten.
Waardoor ik nu dus aan vijf zit. Overdreven? Natuurlijk. Maar is maar tijdelijk. Tot ik weet wat er aan de hand is. Ik lig er echt niet van wakker of er nu gigantisch veel volk naar deze blog komt of niet (al is het natuurlijk wel leuk), maar slechts 1 of 2 dat is echt wel zielig hé ;-)

Maar dat is dus niet het geval, waardoor ik weer gelukkig ben en me verder kan stressen voor vrijdag :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: