donderdag, november 11, 2004

Onbegrijpelijk...................

Hoor net op de tv dat het lichaam van de 2,5 jarige peuter, Jansien Bosman uit Antwerpen, dood terug gevonden is. Vermoord !!!!!
Vermoord? Verdorie, wie - of wat - kan zo iets doen. Wie kan het over zijn hart krijgen om een onschuldig wezen van nog geen drie jaar van het leven te beroven. Om haar nog maar kwaad te doen.
Dit zijn geen mensen die zo iets doen. Dit zijn monsters. Hier kan nooit, nooit of te nimmer een excuus voor bestaan. Hier bestaan geen verzachtende omstandigheden voor. Ik ben tegen de doodstraf, maar de dader hiervan mag de ergste straffen ondergaan die mogelijk zijn. Voor dit soort mensen mogen ze radbraken, vierendelen, klemschroeven, pek, enzoverder terug invoeren. En ik zeg dit niet om te lachen.
Als dat mijn kind zou zijn, en ik zou die dader ooit onder handen krijgen, ik denk dat ik hem (of haar) ik weet niet wat zou aandoen. Ik heb zelf een zoontje en krijg het ijskoud als ik eraan denk dat er zoiets zou gebeuren.
Mijn oprechte deelneming voor de ouders. Ik wens hen alle sterkte, al denk ik dat niets hen op dit ogenblik kan troosten. Dit is niet te vatten. Dit kan niet gebeuren. Dit mag niet gebeuren. Dit is onbegrijpelijk......

Blogje ',','

Geen opmerkingen: